• Gratis frakt fra: 999 kr
  • rask levering

Ofte stilte spørsmål

Kan jeg endre navn på kundekontoen?

Det skal opprettes en egen kundekonto for hver kunde. Det er kun mulig med én kundekonto per e-postadresse.

Det er ikke mulig å foreta navneendring selv, men vi kan hjelpe deg på kontoret. Ring oss på 52704700 (man-fre 9-16) eller send en e-post til nytt@nyttig.no.

Hvordan finner jeg frem til en vare?

Her har du flere muligheter. Den triveligste er antageligvis å bla seg frem til det du ønsker. Har du det travelt kan du søke deg frem både på varenummer og navn på produkter i søkefeltet.  Du kan også benytte deg av hurtigbestilling i handlekurven, da setter du inn varenummer og antall.

Jeg er kunde hos Nytt & Nyttig, men har ikke handlet i nettbutikken før. Må jeg registrere meg på nytt her?

Ja, alle må registrere seg som nettkunde for å få opprettet brukernavn og passord. Det kan bare opprettes én kundekonto per e-postadresse. Dette gjøres enkelt ved å klikke på «Min side», «Opprett kundekonto» og følg anvisningene. Dette kan også gjøres i kassen, velg da «Jeg er ny kunde».

 

Jeg husker ikke passordet.

Klikk på «Glemt ditt passord», sett inn e-postadressen din og følg linken i mottatt e-post for å lage deg nytt. (Sjekk søppelposten om e-posten ikke kommer i innboksen innen kort tid.)

 

Jeg får ingen e-post vedrørende «glemt passord», heller ikke som søppelpost.

Da er ikke denne e-posten registrert hos oss. Klikk på «Opprett kundekonto» og følg anvisningene, det er kun mulig med én kundekonto per e-postadresse.

 

Jeg har registrert meg som nettkunde tidligere, men får ikke logget meg inn.

Grunnet omlegging til ny nettbutikk må noen registrere seg på nytt, men prøv gjerne glemt passord-funksjonen først.  Om du ikke får e-post med link til å endre passordet klikker du på «Opprett ny kundekonto» og følger anvisningene. Det er kun mulig med en kundekonto per e-postadresse.

 

Adressen er feil.

Gå inn på «Min konto», «Rediger adresse», klikk på «Lagre adresse» etter adressen er korrigert og gå tilbake til handlekurven.

 

Endring av bestilling etter den er bekreftet av oss.

Besvar ordrebekreftelsen med høy prioritet umiddelbart og gjerne med «endring» først i emnefeltet, ordrer bestilt før kl. 10.00 vil normalt bli sendt samme dag.

 

Hvordan får jeg beskjed når pakken er kommet?

Du vil få henteinformasjon på sms fra Posten og sporingsinformasjon på e-post fra oss.

 

Kort- og vippsbetaling, når trekkes beløpet?

Ved bestilling reserveres beløpet på din konto, når varene sendes fra oss vil beløpet som er fakturert bli trukket fra din konto



Jeg kommer ikke videre grunnet mobilnummer mangler

Gå inn på «min konto» sett inn mobilnummer, gå tilbake til kasse



Kontakt oss